Wydałeś krocie na swoją stronę internetową, zaś ta nie zdobywa kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w najnowsze technologie, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się mimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w niskiej zauważalności w sieci. Klienci zazwyczaj używają Google – każdy biznesmen powinien więc zatroszczyć się o to, żeby stronę jego firmy internauci wyszukali bez żadnych problemów. Jak to osiągnąć? Należy rozpocząć od samej witryny, modyfikując ją zgodnie z zaleceniami Google.
ABC optymalizacji stron
Optymalizacja strony to różne działania opierające się na dostosowaniu strony do wytycznych Google. Są to zarówno zmiany HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej odpowiednim contentem. Jest to bardzo istotne ze względu na fakt, że boty Google oceniają strony według odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest między innymi semantyczne wykorzystanie tagów HTML oraz nasycenie fraz kluczowych.
Kto wykona optymalizację stron?
Optymalizacja stron to działanie potrzebujące sporej wiedzy o wciąż modyfikowanych algorytmach internetowego giganta – dlatego również złym pomysłem okaże się edytowanie strony bez pomocy fachowców według publikowanych w internecie tutoriali. O wiele słuszniej zrobimy powierzając to dobrej agencji SEO i rozpatrując to w charakterze inwestycji – dochody notowane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się nawet po paru miesiącach od wykonania optymalizacji.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]
Powiązane wpisy
Na czym polega audyt UX? – Wszystko, co musisz wiedzieć o audycie użyteczności
Co mają na celu psychologiczne badania operatorów maszyn?
Prowadzisz firmę? Zleć profesjonalne projektowanie katalogów