Na www.youtube.com uzyskasz więcej wskazówek o tym, czym wyróżnia się dobra agencja SEO.
Gdy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak zatem wybrać dobrą firmę SEO? Polecamy skorzystać z podpowiedzi specjalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym instruktaż
Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozkwita zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak między innymi Yandex, Yahoo lub Baidu, wciąż liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, musi zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, zwykle jest to niemożliwe bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest nowością, i przyszykowało krótki instruktaż, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.
Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google
Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w kilku punktach naświetla, jak zidentyfikować dobrą firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych działań, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raportowanie,
- umiejętność szacowania czasu i budżetu potrzebnego do wykonania zakładanych działań,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony.
Przedstawicielka firmy Google zaznacza także, że solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, niejednokrotnie dającym wymierne efekty najczęściej po kilku miesiącach działań.
Powiązane wpisy
Kto może wykonywać badania wysokościowe?
Na czym polega audyt UX? – Wszystko, co musisz wiedzieć o audycie użyteczności
Co mają na celu psychologiczne badania operatorów maszyn?